dimarts, 4 de novembre del 2008


Doncs ara us explicaré ja que us veig amb la incògnita el perque d'haver faltat dos dies, i avui haver arribat tard, tranquils toooot té una explicació!
El dijous anava jo tant tranquil pel carrer, amb ganes d'anar al taller de narrativa! quan de sobte enmig del carrer apareix una furgoneta fosca, amb vidres tintats. Al veure-la ja em vaig imaginar que seria per mi! i no m'etivocava pas eren els meus guardespatlles i el meu mànager que estaven buscant-me per anar a rodar una de les escenes d'una gran superproducció, jo els hi vaig intentar dir que estava ocupat que tenia classe de narrativa, pero em van agafar i van dur-me fins el decorat on es rodava la pel·lícula, vam repetir l'escena 10 cops i esclar un cop vaig acabar ja eren quarts de deu i el taller de narrativa havia acabat. La furgoneta em va deixar a casa i la pel·lícula s'estrena cap alla el 2012... si la voleu veure reserveu ja butaques!!.
El dimarts, en cambi va pasar una cosa absolutament subreal, estava fent una migdiada abans d'anar al taller de narrativa, quan de sobte sento un soroll molt fort fora al carrer, m'aixeco tot espantat i baixo corrents fora el carrer.En donar la volta a la cantonada veig un forat inmens on no hi entrava la llum del sol, i d'alla provenia el soroll. Per allò de la curiositat, vaig entrar i un cop era a dins el soroll va desapareixer, vaig seguir caminant i de sobte vaig apareixer en un mon molt extrany, semblava charlie i la fabrica de chocolate, pero sense charlie, vaig començar a menjar chocolata, i meeeeees i meeeeeees! fins que un forat inmens em va xuclar i em va tornar a casa, al menjar tanta xocolata vaig agafar una indigestió i vaig anar al metge. Al acabar de tot vaig mirar el rellotge i plaaaaaaam! ja eren les 23: 16!! era impossible que algu del taller de narrativa encara fos alla la classe s'havia acabat! aixi que no hi vaig poguer anar.
avui, dimarts dia 05 de novembre, estava jo a la porta del centre comunitari, a les 18 : 45 a punt per entrar al taller de narrativa, quan un home vestit amb un mallot vermell em pregunta on esta el carrer verdaguer, jo li indico i un cop s'ha allunyat 10 m, es para de sobte i em diu, em podries acompanyar, es que no soc d'aqui i he de portar un encàrrec, si no el porto la meva vida esta en perill, clar d'avant aquella situació, l'he acompaanyat fins el carrer verdaguer, quan e vsit que eren les 19: 18, he pensat aiiiiiii! que arribo taaaaaaard, moooooolt taaaaaaaaaard!! i e trucat l'helicopter privat perquè em vingues a buscar, pero estava a barcelona en aquell moment i la limusina estava ocupada també, l'estaven reparant, aixi que no m'ha quedat una altre opció que trucar al xófer que vingues amb el porche, pero ni això! el porsche l'estaven encerant i trigaria 45 min en arribar, aixi que l'uica opcio era anar caminant, pero a mig camí, m'e trobat un grup de fans que volien autògrafs i m'he tingut que parar a firmar-ne. Per fi he arribat a les 19 : 52 i... el demés ja ho sabeu!!! Doncs que he fet el color griiiiiiiiiiiiiis!! i aviam jo he apuntat aixo!
"es un home que mai expresa els seus sentiments ni reflexa cap expresio en el seu rostre. Davant causes impactants o decisives de vida o mort pren decisions fermes i imparcials., tot i aixi es una persona molt quotidiana, res anormal, tant quotidiana que mai fa res, sempre el m,ateix, no varia mai els seu ritual diari, es ven be com una persona gran, de fet ja ho es te 87 anys."
paraules: neutral, fred, normal, aburrit, vell

1 comentari:

VicJove.Taller de Narrativa ha dit...

Ok victor, bones excuses, la millor la primera, espero veure la peli i segur que me la compro en DVD (o la baixo de l'Emule). La d'avui també està bé, t'imagino signant autògrafs! jeje
Le definició del color gris força bona. Quan tothom hagi penjat la seva ja us faré un comentari. Què hi diuen els teus companys? Es pot millorar o no?
Gerard.